Tallinna Tervishoiu Kõrgkool
Õppekava: Tegevusterapeut 2017
Lõpetajate oodatav tegevusvaldkondOma teoreetilise ja praktilise väljaõppe poolest on õppekava läbinud üliõpilane ette valmistatud tööks tegevusterapeudina tervishoiu-, sotsiaal- või haridussüsteemis või eraettevõtjana. Samuti on õppekava läbinud üliõpilane omandanud magistriõppes edasiõppimiseks vajalikud kompetentsid.
EesmärkTegevusterapeudi õppekava eesmärgiks on koolitada sotsiaal-, tervishoiu- ja haridusasutustele vajalikke rakenduskõrgharidusega tegevusterapeute, andes kõrvuti erialaõpingutega tänapäevaseid teadmisi ühiskonnast, et toetada õppijate kutsealase identiteedi kasvu ja lõpetajate toimetulekut tööturul.
Õppekava täitmise tingimusedÕppekava sisaldab:
6 moodulit (240 EAP) Inimene-keskkond-tegevus ja tervis 64 EAP Professionaalne mõtlemine ja käitumine 34 EAP Tegevusteraapia protsess 56 EAP Praktika 57 EAP Uurimistöö metoodika 24 EAP Valikained 5 EAP Praktika maht 57 EAP Lõputöö maht 5 EAP Valikainete maht 5 EAP Õppekava õpiväljundid1. Omab süsteemset ülevaadet eriala põhimõistetest, teoreetilistest printsiipidest, eriala eetikast, tegevusteraapia protsessi läbiviimisest igas vanuses inimestega ning oskab teadmisi rakendada praktikas.
2. Omab ülevaadet tegevusterapeudi tööd mõjutavatest suundadest ja teguritest nii kohalikul, riiklikul kui rahvusvahelisel tasemel ning mõistab tegevusvõime, tervise ja heaolu omavahelist seost. 3. Suhtub sallivalt hoiakute ja väärtuste mitmekesisusse ning on võimeline hindama ja respekteerima individuaalseid erinevusi, kultuurilisi uskumusi, kombeid ning nende mõju tegevusele ja osalusele. 4. Valdab tööks vajalikke suhtlus-, klienditeenindus- ja meeskonnatöö oskusi ning on võimeline inimesi kaasama ja võimestama. 5. Omab ülevaadet teadustöö alustest ja uurimismeetoditest tegevusteraapia valdkonnas, on võimeline koostama ja kaitsma uurimistööd, arvestades seejuures uurimistööle esitatavaid eetilisi ja õigusaktidest tulenevaid nõudeid. 6. Omandab elukestva õppe põhitõed ning väärtustab nende rakendamist tegevusterapeudi professionaalses arengus. 7. Oskab ära tunda interdistsiplinaarseid seoseid külgnevate erialade rakendusvaldkondadega ning nende osa inimeste võimestamisel. 8. On oma õppekeeles ja inglise keeles võimeline tegevusteraapiaga seonduvaid probleeme suuliselt ja kirjalikult selgitama ning erialastes aruteludes osalema. Teised keeledInglise keel.
Valikuvõimalused õppekava läbimiseksÕppekavas sisalduvad kohustuslikele ainetele lisaks valikained 5 EAP, mis toetavad õppekava eesmärkide täitmist ja loovad võimalused üliõpilase individuaalsete vajaduste ja intellektuaalse huvi realiseerimiseks.
VastuvõttGümnaasiumi lõputunnistus, lõputunnistus kutsekeskhariduse omandamise kohta või nendele vastav kvalifikatsioon.
Lõpetamise tingimusedÕppekava täitmine täies mahus ja positiivsele hindele kaitstud lõputöö.
Lõpetamisel saadud diplomi või kraadi nimetusRakenduskõrghariduse diplom.
Lõpetamise dokumentRakenduskõrghariduse diplom, selle juurde kuuluv akadeemiline õiend ja ingliskeelne Diploma Supplement.
Õpingute jätkamise võimalusedMagistriõpe.
Vaata õppekavaaineid | |||||||||||||||||||||||||||||