Tallinna Tervishoiu Kõrgkool
Logi sisse

Õppekava: Tegevusterapeut 2017


Haridustase Rakenduskõrgharidusõpe
Kvalifikatsioon Rakenduskõrghariduse diplom
EHIS kood 3311
Registreerimise kuupäev 09.02.2004
Õppekava grupp Tervishoid
Akrediteerimise kuupäev 21.06.2005
Akrediteeringu lõpp
Õppekava lühend TT
Õppekava keel Eesti keel
Nominaalne õppeaeg 4 aastat
Õpingute üldmaht 240 EAP
Kohustuslike ainete maht 235 EAP

Lõpetajate oodatav tegevusvaldkond

Oma teoreetilise ja praktilise väljaõppe poolest on õppekava läbinud üliõpilane ette valmistatud tööks tegevusterapeudina tervishoiu-, sotsiaal- või haridussüsteemis või eraettevõtjana. Samuti on õppekava läbinud üliõpilane omandanud magistriõppes edasiõppimiseks vajalikud kompetentsid.

Eesmärk

Tegevusterapeudi õppekava eesmärgiks on koolitada sotsiaal-, tervishoiu- ja haridusasutustele vajalikke rakenduskõrgharidusega tegevusterapeute, andes kõrvuti erialaõpingutega tänapäevaseid teadmisi ühiskonnast, et toetada õppijate kutsealase identiteedi kasvu ja lõpetajate toimetulekut tööturul.

Õppekava täitmise tingimused

Õppekava sisaldab:
6 moodulit (240 EAP)

Inimene-keskkond-tegevus ja tervis 64 EAP
Professionaalne mõtlemine ja käitumine 34 EAP
Tegevusteraapia protsess 56 EAP
Praktika 57 EAP
Uurimistöö metoodika 24 EAP
Valikained 5 EAP

Praktika maht 57 EAP
Lõputöö maht 5 EAP
Valikainete maht 5 EAP

Õppekava õpiväljundid

1. Omab süsteemset ülevaadet eriala põhimõistetest, teoreetilistest printsiipidest, eriala eetikast, tegevusteraapia protsessi läbiviimisest igas vanuses inimestega ning oskab teadmisi rakendada praktikas.
2. Omab ülevaadet tegevusterapeudi tööd mõjutavatest suundadest ja teguritest nii kohalikul, riiklikul kui rahvusvahelisel tasemel ning mõistab tegevusvõime, tervise ja heaolu omavahelist seost.
3. Suhtub sallivalt hoiakute ja väärtuste mitmekesisusse ning on võimeline hindama ja respekteerima individuaalseid erinevusi, kultuurilisi uskumusi, kombeid ning nende mõju tegevusele ja osalusele.
4. Valdab tööks vajalikke suhtlus-, klienditeenindus- ja meeskonnatöö oskusi ning on võimeline inimesi kaasama ja võimestama.
5. Omab ülevaadet teadustöö alustest ja uurimismeetoditest tegevusteraapia valdkonnas, on võimeline koostama ja kaitsma uurimistööd, arvestades seejuures uurimistööle esitatavaid eetilisi ja õigusaktidest tulenevaid nõudeid.
6. Omandab elukestva õppe põhitõed ning väärtustab nende rakendamist tegevusterapeudi professionaalses arengus.
7. Oskab ära tunda interdistsiplinaarseid seoseid külgnevate erialade rakendusvaldkondadega ning nende osa inimeste võimestamisel.
8. On oma õppekeeles ja inglise keeles võimeline tegevusteraapiaga seonduvaid probleeme suuliselt ja kirjalikult selgitama ning erialastes aruteludes osalema.

Teised keeled

Inglise keel.

Valikuvõimalused õppekava läbimiseks

Õppekavas sisalduvad kohustuslikele ainetele lisaks valikained 5 EAP, mis toetavad õppekava eesmärkide täitmist ja loovad võimalused üliõpilase individuaalsete vajaduste ja intellektuaalse huvi realiseerimiseks.

Vastuvõtt

Gümnaasiumi lõputunnistus, lõputunnistus kutsekeskhariduse omandamise kohta või nendele vastav kvalifikatsioon.

Lõpetamise tingimused

Õppekava täitmine täies mahus ja positiivsele hindele kaitstud lõputöö.

Lõpetamisel saadud diplomi või kraadi nimetus

Rakenduskõrghariduse diplom.

Lõpetamise dokument

Rakenduskõrghariduse diplom, selle juurde kuuluv akadeemiline õiend ja ingliskeelne Diploma Supplement.

Õpingute jätkamise võimalused

Magistriõpe.




Vaata õppekavaaineid

eten